Op de eerste plaats willen we van de gelegenheid gebruik maken om alle mensen te bedanken die paaseitjes gekocht hebben op 6 april. De actie is ook dit jaar weer een succes geworden, dankzij uw bijdrage. Ook iedereen die als lid van de Rabobank zijn stem op onze vereniging uitgebracht heeft, willen we hartelijk danken.

In juni en juli is de agenda van de vereniging goed gevuld. Op 2 juni gaan we de wandelaars van de avond4-daagse inhalen bij het Molenbolwerk. Diezelfde maand zullen we aan ledenwerving doen bij de leerlingen van de basisscholen via een leuke workshop. Een aantal leerlingen (zowel jeugd als volwassene) zullen dit jaar theorie/praktijk examen doen voor A-B diploma. Vanaf 12 juni gaan we weer op pad voor het ophalen van de donaties en steunend lidmaatschap. Vanaf deze plaats nogmaals onze hartelijke dank aan alle inwoners, die de muziekvereniging steunen.

Fijn om te merken dat velen de concerten en onze optreden op bijvoorbeeld koningsdag, de avond vierdaagse en de folkloristische dag waarderen. Komend schooljaar starten we wederom met een cursus Muzikale Vorming voor kinderen vanaf groep 4. Deze opleiding zal gedoceerd worden door Jenny Clauws en zal wekelijks plaatsvinden in ons clublokaal aan het 17-Oktoberplein. De kinderen zullen gedurende de cursus hun maat- en ritmegevoel ontwikkelen, spelen op een blokfluit, kennismaken met het notenschrift en in aanraking komen met verschillende muziekinstrumenten.

Vindt u het zelf leuk om een muziekinstrument te spelen of heeft u dit jaren gedaan en wilt u dit terug oppakken? Dan bent u bij ons aan het goede adres, naast de AMV-cursus bieden wij namelijk ook muzieklessen aan. Aanmelden voor het nieuwe schooljaar is mogelijk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.