Op 8 juni zijn we vanuit Muziekvereniging Geduld Overwint op bezoek geweest bij de leerlingen van beide basisscholen, groep 3 t/m 6, om samen met hen aan de hand van opdrachten te ontdekken hoe leuk het kan zijn om muziek te leren spelen.

Om jullie als ouders de gelegenheid te bieden om informatie te ontvangen over de manier waarop er vanuit onze vereniging lessen aangeboden worden, organiseren we een informatieavond op donderdag 6 juli om 19.00u in het muzieklokaal. Dit kunt vinden in de voormalige huishoudschool tegenover de brandweerkazerne aan het 17-Oktoberplein (ingang via trap zijkant gebouw!).

Tijdens deze avond zullen foto’s te zien zijn van uw kinderen tijdens de activiteiten bij het bezoek op school. Daarnaast zal uitleg gegeven worden over onze lesmethode, de huur van instrumenten, kunt u kennis maken met onze docenten. De kinderen kunnen het aangeleerde lied voor jullie zingen. Ook zullen leden van het leerlingenorkest aanwezig zijn om een paar nummertjes te spelen.

Op die avond ontvangen alle aanwezigen een flyer met alle info betreffende onze vereniging en daarnaast een inschrijfformulier voor diegenen die willen starten met het volgen van lessen:  AMV-les tot het leren spelen op een instrument.

We hopen velen van u te mogen verwelkomen op donderdag 6 juli om 19.00u.